Saturday, February 10, 2007

omg, its mine

DSC00985


why do you think i look extremely really happy there? he he he.. of coz i'm having a really great day today! oopss.. today's post 'll in malay coz its easier for me to express my feeling.. woaaa~~~

1st of coz sbb xde kelas... yeah~~~ tp g gak maktab(its unusual for me to call it institute) .. went to the library sbb kene jumpa akak dr UPSI tu.. ade la hal ckit.. then balik mmg plan nak g JJ dr smalam lg ngan kilod sbb nak beli track bot for training.. n maybe some shirt 2.. tgk2, dak2 'guppies' yg lain nak ikut. [housemates yg huru hara tu la]. diorg ajak g makan kat pizza hut. mementang la elaun tesl masuk awal, duh geram jek. mula i say "NO" tp then diorg paksa gak join n ckp nak blanje plak.. yela mementang aku drive, huhuhu.

jalan JAMMED!! geram giler. PANAS. SAKIT HATI. aku mmg bukan org yg penyabar. tapi i'm a good driver! x boleh tgk org drive sampai susahkan org lain. walaupun JJ tu depan pizza hut je.. terus xde mood nak g shopping. coz i planned nak g training kul 5 wif kilod. takut x sempat coz dah lama sgt tperangkap kat jalan. so terus masuk pizza hut n order. but riena ngan erma g jj sementara tunggu order sampai. chitchat2 smpai order suma dah smpai, guppies ber2 tu x sampai2 lagi.. aku dahle tgh lapar, bantai dulu bolognaise ngan soup tuh. tetiba datang la guppies ber2 tu dgn .. a CAKE - dgn iringan lagu HAPPY BIRTHDAY. ha? ha? ha? sapa punya b'day? = dlm hati aku.. OMG its mine! dah sebulan lebih lepas b'day aku diorg bleh ceb plak! ha ha ha.. lucunya pasal diorg tunggu elaun keluar.. ha ha ha.. guppies aku mmg BEST!
dan diorang, berjaya mengejutkan aku ptg tadi.. hu hu hu

DSC00988

mane entah diorg curi kek ni.. tetiba je appeared


DSC00986

muka buat2 cool jek


DSC00991

guppies aku yg best tapi mereng


DSC00989

fafa yg comot cam mojo


DSC00984

dgn salah sorg peRANCANG, syim merangkap 'mak' kitorg


aku mmg hargai sgt ape yg korg buat.. tapi x termasuk korang malukan aku nyanyi dgn melody yg x berapa nak betul dn begitu kuat sehingga semua pelanggan piza hut rase nak keluar dgn segera.. ha ha ha. best betul gelak gila2 hari ni.. aku pun tau teslian2 nih baru je lepas diorg punya keje2 HIGHLIGHT cam drama la, test la, OP lah.. pastu dpt plak elaun.. dasyat abis.. berganda la keseronokan eyh. and ptg td gak. it ended wif me n kilod skipped training for today. mood dah sedap, g shopping la beb~ dpt gak beli track bot n red sports shirt demi pasukan hotlink.. huhu

ah ye, thanx gak kat classmates n tutor ku yg ceb bday dak2 JAN n FEB. trimas kpd pn yusnaili yg men-sponsor cake n jamuan makan.. :D ge ge ge ge ge ge [bunyi org hepi]

DSC00978

kek cokelat


DSC00982

oi, jgn usik la, kek aku sorg tuh..


terima kasih again kat korg suma.. love u guys~! :x :x :x
n nampaknye.. esok pg, kene la g training mgantikan ptg td.. actually i hurt my leg yesterday mase training lompat kijang.. its really painful! sakit tu rase lg when i push d car pedal.. i hope it'l gettin better tomorrow so i dun hv prob to face it on d sports day. owh god~ it's my 1st time taking part in lompat kijang since last year there's no female contestant in dis part. i skipped running dis year since all d juniors seems really good on dat. go MAJU! ha ha. well, jd PR kilod lagi la tahun ni :)) ~

7 comments:

Anonymous said...

naaaaaaaaaaaaddd! good to hear that ur happy..=) hehehe..kitorg nyanyii..biaq pecah satu pizza tuh..dah la ko siap blur sape nye cake..ke.ko buat2 x tau..haha... siioottt..apsal letak gamba aku tuh..x cantek dah laa..msti dah x byk ominat aku pas nie..hahahaa....neway..love ya..panjg umoq..murah rejki..jgn kijangkan diri anda.

Anonymous said...

nad..ko kate kitorg nyanyi out of tune..ssh2 aku practise..ini tdk adil! tp ade abg pizza tuh siap sorak skali ngan kite kan..haha.. n ada abng dok usha je..aku taw aku comel..tapi bolee ak..bole ak jgn tgk2..haha...then shopping..sedaaap doh..lepas OP yg Horror..horrorr...haha...

nad said...

@ fafa : boleh ak jgn perasan? ha ha ha. sbb awak terlampau comel cam mojo la aku letak pic ko tuh.. ha ha ha.. thanx eyh ur time td.. luv ya 2~ jgn menari sayang kinabalu sambil sujud sahwei eh.. ;D

Nalajas said...

hey. soooo nice la ur friends! kau kan mcm sedih2 jek time bday tuh kan. hahah. kenyang makan kek eh?? alaa.. dieorg nyanyi out of tune baru meriahhh.kalau nak ikut tone betul x syok kan? heheh.. happy for u girl!

nad said...

@ b.la-j : woaaaa~~ bla bg komen~~! bkn sng nak dpt komen dr dak mereng nih!.. aku je yg m'banjiri komen dier~ huhu thanx dear~

Anonymous said...

huhuhuhu aku lupa lak nk bkk bl0g ko huhuhu k0 ske ekrh?? ske erkh? ske erkh,, huhuhuhuhu chumeikn cake tue?? cam nk mati aku ngan riena g pick,huhuhuhu besh kn dpt kwn mcm kit0rg... besh kn?? al0rwh ckp jer besh,,, owh btw she forgot t0 add dat she's nearly cried muahahahahahh [aku kn pengembala kmbing?] huhuhu btw,, h0pe u enj0y da day n lurve dat c0w like u l0ve me !! huhuhuhuhu

nad said...

@ erma: mmg betul pengembala kambing la kau ni. xde maknenye.. nyway, thanx 4 d cake, nice gak black forest tuh, n sorry korg penat cr sbb cheesecake kegemaranku xde. hu hu. sok2 kaye ko blanje la lagi cheesecake sec recipe tu ye.. ahaks~ ;D