Tuesday, December 05, 2006

boku wa kuma

cuti ni paling membosankan skali dlm idup aku.

1st. sebab x dpt ela0n !! so xde dweT !
2nd. sebab xde member !!
3rd. xde j0b !
4th. x g mana2 pon !

bayangkan la, aku x kuar umah pun sejak tour jb hari tuh. berkulat, berulat, berlumut dah satu badan. sejak tour jb tu jugak aku x topup langsung. selari la dgn hp aku yg senyap je spanjang cti nih. sebab tu aku x suke cuti panjang ni, slalu buat aku jadi MALAS! bile nak naik kelas nanti susah nak jd RAJIN! dahla member jauh beribu batu. member yg dekat plak tgh exam! duh, but.. org kata, orang yg berakal x pernah rase bosan sebab die pandai gunakan masa kebosanan die ke tempat yg x membosankan. then wat shud i do?


BOKU WA KUMA - Utada Hikaru
[turn off my midi player 1st]



boku wa kuma > means i'm bear > saya beruang
video klip ni amat bertepatan dengan kehidupan aku skarg ni yg ala2 beruang yg sdg berhibernasi. PLEASE enjoy this vclips much! d singer is UTADA HIKARU one of my fav j-pop singer n die buat lagu ni khas untuk bear die yg die suka sgt sejak kecik.. tu la bear die, hontoni kawaaaaaaaaaaiii!~~~ and please leave a comment okeyh?

7 comments:

Anonymous said...

cian nye ko nad? bkulat kat umah tu eyh..hehe... aku nih dah bsawang tp tak bkulat lagi..esok lusa..bkulat la kot..cian nye.. si dia x msg eyh? maybe dia bz jaga bintang mas tu kot...huahuahua..lawak gila la bear tu..mcm..c thandusiaa..huhu.jahat dowh///okey la..drpd tak tau wat papa..cuba ko lukis potret muke aku..then jual..msti laris punye..dpt gak duit..aku x nak la ko...dok tepi jln..pgang mangkok..hahahha..tata

-fafa-

nad said...

@fafa : muahaha jahaaat kamu!! bear tu x lawak tapi cutee la.. [nightmare la sape beli portrait ko!]

Anonymous said...

klau dh dasar pmls... x pyh nk salahkn org,,, bear kunun,.. ko tu layak jd cicak jer.... tau,, igt laa sedaq laa diri itu jaa yg ko lyk

Anonymous said...

daripada erMA yg baek hati lg ikhlas

nad said...

@erma : ko MENTAL?!! ha ha aku bukan malas, cuma x berdaya ;p

Anonymous said...

huhuhuh..kak nad teddy bear?
teddy maner ader yg kurus.. sumer gumuk2 belaka
ternak arr lemak bebyk.. jadilah bear yg best dipelok
huhuhuhuh

nad said...

nih mesti fareda yg komen.. bear tu comel ape, x gemok pon comel..cam aku ler.. huhuhu