Monday, February 16, 2009

Ghost Tag

Tagged by Crescent

* hantu apa tidak berjalan tapi melompat?
+ menurut cerita yang diwarisi dari nenek moyang kita. ianya adalah pocong. maaf aku tiada pengalaman melihatnya. dan aku x mahu ada !

* kenapa toyol suke mencuri?
+ ikut fakta, sbb tuan dia suruh la. dia dibela dan diberi makan utk tu.

* kat kampung korang, de x sape2 yg bela hantu?
+ ada. aku takut gila kalau p umah org tu. dulu la.. selalu anta duit kat dia pasal dia yg toleh menorehkan kebun getah arwah atok. bila datang umah dia. aku pastikan enjin moto aku x tutup.. supaya bleh cabut cepat2. pernah satu hr tu enjin moto mati kat situ. berterabur peluh!

* hantu apa paling korang takut?
+ kalau nama hantu nih syaitan lah. jangan takut kat syaitan. baik kita takut kat Allah s.w.t.

* hantu apa pndai bersilat?
+ hish. tanya soalan ikut logik la.. aku nih serius orangnya.

* kenapa orang suke jerit kalau nampak hantu?
+ terkejut la. diorg suka muncul tetiba
+ pelik tgk rupa diorg yg x sama spesis ngan kita
_ sudah la jgn tanya aku, aku x taw!_


* korang pernah jumpa hantu x?
+ x pernah. x mau aku jumpa. tapi ada pengalaman kena kacau. jgn tunjuk rupa kau sudah.

* apa yang korang buat kalau jumpa hantu?
+ buat x tahu. baca apa yg patut. b cool. kalau teruk sangat blah cpat

* hantu apa dari keturunan bangsawan dan suke hisap darah?
+ drakula. diorg ada cape. kaya kan? dan duduk kat mansion. dan suka darah. (mitos semata)

* di mana biasa org jumpa hantu?
+ diorg ni ada je kat mana2. terpulang pada keadaan. jangan korg nakal2 sudah.

10 bloggers yang terpaksa meneruskan perjuangan aku untuk menjawab mende nih :
+ semua bloggers dalam list aku. kalau korg rasa nak buat. buat la! aku galakkan. he he he

4 comments:

crescent said...

hahaha simple gile explanation ko..
tak horror~..haha

fafa^chucky said...

wah
wat survey hantu
MACAM ade pengalaman aje
hahaha..;p

nuT said...

@crecent:
aku x tau nak jawab gaya horror
haha

@fafa:
yelaaah.
imbas kembali;
cek cek cek cek

rock rock.
hahaha

waNNa_eXess said...

nut, belila kitab pengetahuan hantu malaysia itu aku mau pinjam. hehehe