Sunday, December 06, 2009

re : macam mana ?

aku tak jelaskan terperinci kenapa aku tak suka orang LINK ke blog aku. aku pun tak berhak untuk kata JANGAN LINK sebab blog adalah tempat berkongsi maklumat. tak kira jenis apa pun tulisan kau tapi blog memang itu tujuannya.

tapi apa yang buatkan aku kurang senang dengan warga blog yang punya link blog aku ialah isi kandungan blog tersebut. yang langsung tiada ciri ciri aku SENANG HATI bila dibaca atau sekadar lihat lihat. dari isi kandungannya sampai la ke orangnya.

blog aku bukan hebat. atau popular. kalau campur 2-3 post pun belum tentu cecah 100hits. tapi memang aku kurang senang dengan bloggers yang memang aku kurang senang. itu sahaja.

kepada followers blog aku, jangan risau. aku sendiri yang letak gadget 'follow' itu. maka tak berhak kata tidak kan? kalau kau senang dengan aku. aku pun senang dengan kau. peace V.



di atas ini pula, antara blog yang aku gemar singgah kerana aku gemar isinya. tapi kalau tuan punya link di atas ni tak suka linknya disini, beritahu lah. kecuali kak yasmin, yang telah pergi tapi aku masih tak mahu buangkannya dari list aku.

5 comments:

waNNa_eXess said...

aku baru letak windows 7 kat laptop aku, tapi bukan itu isunye.

ko adalah org pertama yang aku komen selepas laptop ini diformat. hehehe..

itu je.

eh, aku nak link empunye blog yang kau x suke tu, boleh x? heeeeeeee


*suke aku ade name aku!*

nad said...

memang nampak win7 menarik SEDIKIT dari vista. itupon tinjau lalui laptop abg aku. tapi selagi laptop aku berlari lancar memang aku tiada masa untuk bertukar.
astalavista bebeh !

Elmi said...

awww so suwit la kau nat ! :)

kau suka isi blog aku ya ? hehe

Raja Nadiah said...

yeah
u love my blog too
lol
:p

SIR ZUL said...

ak xder??dlm list??
smpi hati ko..