Thursday, April 05, 2007

tension yg terpendam

DSC01291


kawaaaaaaiii!! cute eyh? my lil new mouse for ma laptop. grabbed it at Jusco Maluri for only rm21.90. yeah.. maybe u can find it anywhere, but i just like it.. *grins*
walaupun mase tuh purse tgh kering kontang, sanggup owe k mun rm10 for dis lil gadget. LOL.

siot ar, apsal classmates aku suma pakai compaq ar?? busuk giler.. x sangke aku yg anti acer pon pakai acer.. wargh~~~!! i want dat compaq tooo! toshiba or vaio ke.. nampak nice skit.. acer sgt typical looks. fragile n not in my ranks! i dun really like apple. dunno y, maybe coz susah sket nak handle software. my dad jus bought dis acer when i asked him one[laptop].. bought it without tanye pon aku nak brand ape, yg mcm mane, spec ape.. etc! waaa~~ aku nak windows vistaa!!! huih~ bak kate zul amai, "akhirnya, acer juga pilihan kau" cis.. i hate u zul~ *bertenang* well, just bersyukur jela ngan ape yg ade. yes, thankx GOD!

DSC01292

travel fragile laptop. LOL


n akhirnya, siap jugak assignment encik yap! yatttaaaaaaa~~ 3 hr duk umah mengabiskan sisa2 waktu yg tgal. print ngan tangan pnuh ink. duh.. leganya dah antar. pulak tadi kelas abes awal. we went bowling! agak kecewa sbb syafiq yg beria2 nak g dulu x dpt join. kering konon! huh~ dlm 230 at ue3, me-im-mun-alia-rizal n am. naik 1 kereta! bayangkan la! ha ha. memula rizal ngan am nak nek moto, tapi pakse naik satu keta trus. senang x pyah nak tunggu2!

DSC01293

accidently, ter-ada am kat blakang. menyibuk je..


DSC01297

me-alia-im


DSC01298

ngan k mun. apsal suma org ske letak bola atas kpale aku?


n rizal n am, yg kononnya 1st timer men bowling, playing like shit. kalah la strike aku. bleh bilang sblah tangan je. tp still x bleh beat aku kan? ha ha. main ngan diorang x stress sgt cam main ngan fendy & co. sbb ade saingan! haha. besh giler. njoy sgt. smpai rase penat nak mati.. warghh~~ ngantoknyeeee~

DSC01294

muka penat giler..


pssssst. esok kelas pg, mdm xde.. so bleh skip. bangun lmbat.. yeeeeeeeeey~~!
ah ye, to d guppies; mish u mish u alottt~~~!

2 comments:

Anonymous said...

wah~ chumeinyer mouse tue cam familiar~ tp dimana erkh~~~~~ haaaaaaaaa patutlaaa familiar mouse tuh samer dgn abg wenq tua muahahahhahahahhahahahahah nut n wenq g0t sumthing m0re in common~
1- 2-2 kering
2- mouse p0nt amer~~~ riena~ carefulll!!!!!!! nnt wenq jatuh cinta kt nut!!!!!!!!!

nad said...

a'a laaaaaaaa
ryna told me d d sameeee
poyo la weng tuo ni bhati muda plak nak pkai mouse cute2 cam aku..
xcuse me, aku cuma ringan je.. x kering!
weng je kering!
hu hu hu
*dush*ryna blasah*