Tuesday, April 17, 2007

sakit ati

mmg aku sakit ati. gaduh ngan kawan yg slama ni baik, close sgt ngan aku. gaduh ke? bukan gaduh.. dia yg merajuk. pelik punya manusia. slalu aku kene gurau, kene hentam aku kene terima la eyh? bila aku n yg lain2 wat x bleh plak eh? kenapa benda kecik nak besar2kan? nak sampai lebih 10 kali dipujuk br nak okay? kali ni? no way. ko nak putus kawan ngan aku pon aku xde hal. aku x rugi ape2. ko nak harap aku tegur ko? jangan harap. nak aku mintak maap? aku x salah. ko nangis? x bernilai air mata kau tu kalau x perangai masih camtuh. aku xde ko pon, member2 lain stand for me. ko? sape yg ko ade? selamat tinggal la kawan!

boleh ke kau kira bp byk nilai kawan2 dah korbankan untuk kau?
kesian kan kau?
kesian.

2 comments:

b.La-J said...

sometimes its ok to lose friends :) dun worry.kau tetap ade aku.haha

ermabutang said...

chill nut aku kn dh balik~~~~ seap bwk ikan pekasam lg baek kn aku,,, dh2 chills~