Saturday, September 23, 2006

going nutz

woa wat a tiring month~! lega suma keje seni dah lepas, just tunggu utk pameran dan penilaian next tuesday, gabra gak kalu org BPG dtg gak.. ish wish me luck! tadi dah gantung wau, da susun arca, da tampal poster adobe.. tgal ready tuk penilaian jek. aiseh! ade 2 OP mgu depan! hampeh, teks x bwat lg! wargh~~

thx ma bro he bought a new phone 4 me. w700i. that wasnt wat i really want but i like it. hehe. ade hikmah hilang phone ni. kekeke. /off topic/. sape sangka hari sabtu pun ade kelas? demi cuti raye terpaksa la ganti. duh rase cam hr jumaat je td.. abes kelas je p makan ngan am n mell. then amik anak2 kambingku [para housemates ku.. haha] g belanja barang dapur, isi minyak, pam tayar, baru balik.. tidoooooooooo smpai kul 5 br gerak g puchong. cam biasa, keje sampingan! duh, kalau x kene panggil xde nye aku dtg.. aku pun byk keje ak beb! tp oleh kerana bos aku da byk bejase kat aku.. no probs jela. tp ape aku buat ni?? sampai2 je bukak friendster ngan blogging? huhu gomen bos.. ;D

aku da xde list bday member2 sejak ilang phone tuh. so hepi bday jela yg empunye bdn sambut bday bulan sembilan n sepuluh ni.. tak lupa HEPI RAMADHAN. selamat menjalani ibadah puasa. jya~!

No comments: